Przed pierwszą wizytą

Szanowny kliencie który wybierasz się do nas pierwszy raz. Poświęć proszę te kilka chwil i przeczytaj ten post.
Nie masz czasu? ok, w porządku, ale przynajmniej przeczytaj ze zrozumieniem nasz regulamin. Pozwoli to uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.
Post trochę mocny ale pisany w nerwach.

Żałosne są pytania czy to mieszkanie. Nie, to nie jest mieszkanie, nie gra u nas TV i nie biegają dzieci ani zwierzęta. To klimatyczny gabinet kosmetyczny i masażu na parterze w lokalu usługowym wykończonym na wysoki standard, z szatnią i prysznicem oraz ogrzewaniem podłogowym.
Nie odbieramy tel. kiedy obsługujemy klienta ale oddzwaniamy najszybciej jak to tylko możliwe.
Przyjmujemy wyłącznie według rezerwacji terminu. Przyjeżdżanie "z drogi" to pewne pocałowanie klamki. To samo dotyczy się zakupu Voucherów.
Stawianie się na wizytę przed czasem nie przyspieszy przyjęcia na umówioną usługę. Nie skrócimy przygotowania gabinetu na kolejnego klienta. Nie pominiemy umycia i dezynfekcji wc, prysznica, umycia w całej powierzchni podłóg lokalu, leżanki do masażu itd. czy też przewietrzenia. Nie bo nie, taki mamy standard że dbamy o czystość i bezpieczeństwo. A kto to sobie ceni ten to doceni.
Prysznic mamy nie dla ozdoby ale po to żeby w razie potrzeby z niego skorzystać, szczególnie przed masażem.
Przy pierwszej rezerwacji terminu zostaniesz proszony o przybycie na czas, nie przed czasem. Ale jeśli zapomnisz o tym i przybędziesz przed czasem, to nie jest nasza wina. Po prostu cierpliwie zaczekaj przed lokalem lub w samochodzie na umówioną godzinę.
Dlaczego nie ma na tablicy numeru domofonu? Przez klientów którzy dobijali się do nas nie mając umówionego terminu. W naszym gabinecie staramy się aby czas zarezerwowany na konkretnego klienta był poświęcony wyłącznie dla niego i nic tego czasu nie zakłócało.
Potwierdzenia wizyt wprowadziliśmy przez osoby które nie przychodziły nie uprzedzając nas o tym a nawet nie odbierali tel. gdy dzwoniliśmy z zapytaniem czy coś się stało. Blokowali telelefon i tyle. Zero przeprosin. A kto ma ponieść wtedy nasze straty? Ogrzanie gabinetu to jedno a zmarnowany czas w którym moglibyśmy obsłużyć innego klienta to drugie. Nie przyjście klienta to nie tylko brak zarobku ale też poniesienie konkretnych strat.
Pytania w stylu „czy robimy masaże”? A jakie masaże? A ile kosztuje masaż? I wiele innych podobnych świadczą o tym, że w ogóle nie czyta się oferty na naszej stronie.
Stronę www staramy się prowadzić w taki sposób, aby wszystko było dopowiedziane.

Zapraszamy klientów którzy wynieśli z domu szacunek do drugiego człowieka.
Pracownia Ciała
Jestem masażystką i popieram ten post. Wygląda na to, że część Ludzi nie ma w sobie empatii, a nawet nie rozszerza perspektywy o wgląd: jakby Ona/On się czuli na miejscu Masażystki/Masażysty w danej sytuacji, którą tworzą swoim zachowaniem i postawą. Pisząc te słowa Pracownia Ciałą daje wyraz nazywając po imieniu jak wyglada nasza praca Masażysty od strony zaplecza. Więc Kliencie przeczytaj, a jeśli to dotyczy Ciebie, może poczuj i zmień dla dobra Ludzi i Świata.

Beata

Dobrze napisane👍i niestety coraz więcej ludzi nie szanujących cennego czasu specjalistów ☺️Pozdrawiam

Anna

Przykro się to czyta..oby klienci zaczęli doceniać, ile poświęcacie czasu i wkładacie serca w to, co tworzycie.

Karolina

Oj jak ja Was rozumiem 🤷

Dorota

w punkt 👍

Magdalena

Hmm ... witajcie w pracy z innymi ludźmi i tzw ,,klientami,, ,niestety nie tylko w tej branży tak jest. Kto pracuje z klientem ten wie . Życzę ogrom cierpliwości 😉

Anna

Wiecej szacunku dla czasu i energii jaka Ci profesjonalisci poświęcają swoim klientom.

Iza